od Crash » 12 bře 2009, 08:00
Versus změny:
• Tank melee attack can now hit multiple Survivors in one swing
• Tank nyní meele útokem trefí více survirorů.
• Fixed Tank punch being able to hit targets behind walls
• Opraven tankův meele útok, kdy mohl trefit survirora přes zeď.
• Fixes to 'Tank parking'. The Tank will now run back and attack the Survivors if he becomes AI due to two players expiring the frustration meter
• Opraveno 'parkování s tankem' když převezme tank AI, tak poběží na survirory.
• Fixed a case where a Tank frustration meter could run out right as he was in his death animation and he would come back to life
• Opravena situace, kdy vypršel frustrační metr, právě když tank umíral a tím se vrátil k životu.
• Fixed a case where the Tank was moving too slowly while crouching and being shot
• Opravena situace, kdy se tank pohyboval pomalu, když byl skrčený a pod palbou.
• Tanks now have the possibility of spawning in a slightly different position for the first and second teams
• Tank má nyní šanci na to, se spawnout jinde, než u druhého týmu.
• The order that the teams play as Survivors is now determined by which team has the higher overall score. The winning team will play as Survivors first
• Pořadí, ve kterém tými budou hrát, nyní záleží na celkovém skóré, tým s větším počtem bodů, bude začínat první jako surviroři.
• The Smoker tongue can now target and grab victims through common infected
• Smokerův jazyk nyní může chytnout oběť přes běžného zombie.
• Increased the cone in which a Smoker can grab a target
• Zvětšet úhel, ve kterém může smoker chytit cíl.
• The Witch no longer cuts Smoker tongues in a radius around her
• Witch nyní "neuřeže" jazyk smokerovi, když u ní stojí.
• Boomers that explode in mid-air will now hit Survivors directly below them with Bile
• Boomer, který vybuchne ve vzduchu, postříká zvratkama survirory, kteří jsou přímo pod ním.
• Reduced the damage that burning Hunters do to pounced victims
• Redukováno poškození hořících hunterů, které dělali pouncnutým obětím.
• Adjusted the time at which players take over from bots to avoid 5 seconds of the bot standing idle while the player finishes connecting.
• Při připojování hráče za survirors, bot nyní nebude 5 sekund stát na místě.
• Fixed some cases where versus score was not being recalculated properly. It is no longer beneficial to pass pills between players at the end of the round or heal other players and then shoot them
• Opraveny některé případy, kdy nebylo versus skóré řádně propočteno. Předávání pilulek na konci kola mezi hráči nyní nebude nijak prospěšné. Vyléčení spoluhráče a následně střelba do něho, rovněž nezapočítá body za životy.
• Fixed a case where it was possible to spectate an AI infected and hit +use to take them over
• Opravena situace, kdy bylo možno sledovat AI infected a poté nad ním převzít kontrolu.
Server změny:
• Added convar sv_gametype that allows server operators to limit the types of games that will start on their server. Default value is 'coop,versus'. Can be changed to just 'coop' or just 'versus' to limit to those game types
• Přidán příkaz "sv_gametype" který dovolí adminům nastavit jestli se na serveru bude hrát versus, coop, nebo obojí. Základní nastavení je "coop,versus", může být změněno na "coop" nebo "versus".
Hlavní změny:
• Fixed a case where players would join as a dead Survivor when a living Survivor was still available
• Opravena situace, kdy se hráč připojil a hrál za mrtvého survirora, i když byl nějaký živý stále k dispozici.
• Fixed a case where restarting a level due to the team dying would give more than the max primary ammo on restart
• Opravena situace, kdy restartování levelu z důvodu smrti týmu, hráči získali po restartu více nábojů než je maximum.
• Fixed the speaking icon showing up on the local player during level transition if voice_vox was set to 1
• Opraveno zobrazení "mluvící ikonky" u local playera, při změně úrovně, když byl příkaz "voice_vox" nastaven na "1".
• The scoreboard now shows the numeric value of a player's ping
• Tabulka nyní ukazuje ping v číslech.
Herní interface:
• Quick match will now try to match to any campaign. Removed the preference to match to games according to the player progressing through all campaigns
• Quick match tě nyní připojí k jakekoliv kampani. Odstraněna priorita, při které tě to připojilo na kampaň, podle tvého celkového postupu.
• Games in a finale are now joinable via the Friends and Steam Group games list
• Nyní se můžeš připojit na hru, která je ve finále pomocí "Friends" a "Steam Group games list".
• Opraven problém se zobrazením achievementu Lamb 2 Slaughter ve statistikách.
Naposledy upravil
Crash dne 12 bře 2009, 15:24, celkově upraveno 1